Follow on Bloglovin

dinsdag 21 augustus 2012

Mary-Lou Manizer The Balm(also in English)

Ik wilde jullie even op de hoogte houden van mijn voorlaatste aankoop. De Mary-Lou Manizer van The Balm. Een veelzijdig produkt, je kunt het gebruiken als highlighter of  oogschaduw maar bijvoorbeeld ook als body glitter.

Een paar you-tubers (lovemelissamichelle,emilynoel,alhsander) was heel enthousiast over dit produkt.  Meteen toen ik de Mary-Lou zag wist ik, deze highlighter wil ik ook. Het zag er zo mooi uit vooral als het aangebracht werd bovenop de jukbeenderen. Het fijne aan dit produkt is, dat het een hele goede highlighter is zonder overdreven veel glitter. Het glanst echt super, dus bij het aanbrengen moet je daar wel rekening mee houden. Je hebt echt maar een heel klein beetje nodig.

De verpakking is ook mooi (erg fifties), het moet een tinnen blikje voorstellen met een "mugshot" van een ouderwetse pin up op de voorkant. Heel leuk bedacht van The Balm.

Ik heb mijn exemplaar bij www.boozyshop.nl besteld voor ongeveer € 16,95. Speciaal voor mijn Mary-Lou heb ik een nieuwe kwast besteld (ook bij boozyshop) van het merk Models own. Deze kwast kost ongeveer € 10,-. Helaas is mijn Mary-Lou Manizer niet helemaal heel aangekomen, minpunten voor de boozyshop, het werd opgestuurd in een envelop dus de postbode gooit het pakje dan gewoon door de brievenbus. Ik vermoed dat daardoor de inhoud niet meer heel is. Toch ben ik er erg blij mee, dit is echt een produkt waar ik jaren plezier van kan hebben, want je hebt er echt heel weinig van nodig.

Foto's van hoe het er uitziet na aanbrengen volgen nog maar voor nu: een swatch en wat andere foto's.

ENGLISH

Last week i received my Mary-Lou Manizer (The Balm). I've been wanting this highlighter for about 6-8 weeks now. A couple of You-tubers (Lovemelissamichelle, EmilyNoel, AHLSander) were really wild about this product. As soon as i saw this highlighter on their faces i knew, i got to have this.

I liked the way it accentuate the cheekbones, glowy but not glittery. I love the shine it gives to the face.  A little goes a long way, don't use too much of this product. 

I ordered my Mary-Lou online through a Dutch  webshop and it costs about
€ 16,95. Too bad the product, not the packaging, came in broken, see the pics. Especially for my Mary-Lou i ordered a new brush, from Models Own. The brush costs about € 10,-.

The packaging in fifties style is just great, it's suppose to be a tin can with a "mugshot" of a pinup on the front. Very cute.


I will include this Luminizer in a look but for now, some pics and a swatch.


I love the packaging, its so fifties.


Too bad my Mary-Lou is broken


My new brush


All that shine

4 opmerkingen:

  1. Oh, what a sorry sight :( Maybe it can be fixed? Mary-Lou Manizer is in my opinion the best highlighter ever. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes it is, i hope it can be fixed. lucky it didn't break all the way. but yes it is a great highlighter and i'm glad i bought it.

    BeantwoordenVerwijderen